Skitgöra – del III


Kolla in blicken på denna kolarbetare. Han är där, han är vaken, han är med i fighten. Intensivt. Han förtjänar respekt och en förbaskat bra tvål… När livet känns mörkt, kom ihåg det här ögat (klicka på bilden och ta dig en närmare titt).

4 svar

  1. Hahah, gasar och bromsar samtidigt.. Det var en bra beskrivning på mig. Men singellivet är nog avklarat du.. Har haft mitt toliga, nu är det andras tur 😉

  2. …njaaaa… herren ger och herren tar… och skrattar där han står i baren…

  3. Haha, jag lyckades tack och lov undvika det scenariot men jag ska absolut ha det i åtanke även inför nästa match med mr. white horse 😉

    Du får mig att skratta. Tack!

  4. …det är jag som ska tacka… och han som ska tackla… han får ju betalt för det…

Kommentera

